POPULIARUSIS CROSSFIT

 

KAS YRA CROSSFIT?

Crossfit‘as yra viso kūno treniravimo būdas, sukurtas trenerio Greg Glassmano. Crossfit‘as – tai universali programa siūlanti viso kūno treniruotę, su tokiais elementais, kaip kardio, svorio kilnojimas, gimnastika, jėgos treniruotės ir kt., kad paruošti kūną nenumatytiems atvejams. Crossfit’as yra jėgos ir ištvermės programa, sukurta policijos akademijoms ir taktinių operacijų komandoms, specialiems kariuomenės daliniams, kovos menų meistrams ir šimtams profesionalių atletų pasaulyje. Taip treniruodamiesi Jūs galėsite ne tik pakelti didelį svorį, bet ir nubėgti kelis kilometrus greitu tempu. CrossFit tipo treniruotės suteiks bazinį pasiruošimą, kuris pravers įvairiose gyvenimo situacijose. Ši, aukšto intensyvumo treniruotė, yra labai kintanti ir viskas dėl to, kad taptum fiziškai ir psichologiškai stipri asmenybė. Dažniausiai sportuojama 3 dienas, darant vienos dienos pertrauką poilsiui arba 5 dienas iš eilės, paskui darant 2 dienų pertrauką.  Tai leidžia treniruotes atlikti aukšto intensyvumo tempu.  Treniruotę galima būtų suskirstyti į : kondicionavimo arba dar vadinamus kardio pratimus („M“), gimnastikos pratimus („G“) ir jėgos pratimus („W“).  Kardio ir gimnastikos pratimai dažniausiai atliekami dirbant su savo kūno svoriu. Tai dar vadinama kalistenika. Jėgos pratimai apima svarbiausius svorio kilnojimo pagrindus, Olimpinis kėlimas ir jėgos kėlimas, kuriuose pagrindinis tikslas padidinti jėgą.

 

KODĖL VERTA RINKTIS CROSSFIT?

 

Jei paprastos treniruotės Jums yra tarsi silpnos kavos puodelis, kuris jus lėtai pažadina ryte, tai CrossFit yra energijos užtaisas mažiausiai penkioms valandoms. Tai aukšto intensyvumo treniruotė, kuri gali trukti mažiau nei 15 minučių per dieną, tačiau tokio tipo treniruotės krūvis prilygs kelioms valandoms įprastos treniruotės sporto salėje. Treniruotė gali susidaryti iš trejų ar keturių pratimų, bet esmė yra ta, kad visus juos turėsite atlikti per kuo trumpesnį laiką. Šių treniruočių metu jūs turėsite stengtis taip, kaip dar niekada iki šiol nesistengėte. Visa tai tik todėl, kad pasiektumėte kuo geresnį fizinį rezultatą. Tam reikia iš savęs reikalauti daugiau nei įprastai ir išstumti save iš komforto zonos.

 

CrossFit treniruotės yra sudarytos taip, kad, nėra kito pasirinkimo, kaip tik viską atlikti maksimaliomis pastangomis. Treniruotės pabaigoje, dėl didelių pastangų ir intensyvumo Jūs būsite sudeginę daugiau kalorijų, nei įprastos treniruotės metu.

 

Programoje ne tik pratimai skirti raumenų masei auginti, o ir patys pratimai ne vien svorio kilnojimas. Tai programa, kurią sudaro daugybė skirtingų pratimų, priverčiančių „įsijungti“ į darbą visus kūno raumenis. Į CrossFit programas įtrauktas Olimpinis svorio kilnojimas, kalistenika, gimnastika, bėgimas, kardio ir keletas kitų pratimų. Sudėjus visus šiuos sporto stilius į vieną sporto stilių, Jūs tikrai nenuobodžiausite sporto salėje, o Jūsų kūnas nepripras prie vienos treniruočių programos, kas sporte yra labai svarbu – dinamiškumas. Silpnumo nepaslėpsite CrossFit treniruočių metu sulauksite daugybę iššūkių, todėl kartais galite pasirodyti, kad esate silpnas. CrossFit treniruočių tikslas Jus padaryt ne geriausiais vienoje srityje, o pakankamai gerus visose srityse. Jūs tapsite greitas, lankstus ir ganėtinai stiprus. Tai treniruotės, kurios Jus pavers visapusiškai atletiškais ir niekas neliks nuošaly.