Omega 3

Daugybė ligų kūne kyla stingant tam tikrų medžiagų – bene didžiausias iš visų deficitų tai OMEGA 3 riebiųjų rūgščių deficitas. Daugybę ligų galima nugalėti laiku skyrus nepakeičiamųjų riebiųjų rūgščių, kurių trūksta daugelio žmonių racione.
 
Mūsų paniškas riebalų bijojimas atvedė mus į aklagatvį. Masinės informacijos priemonės, televizijos laidos ir net mokslininkų pasisakymai visiškai mus supainiojo – mes nebeskiriame blogo nuo gero. Stengdamasi išvalyti maisto produktus nuo riebalų, išsivysčiusių šalių visuomenė vis labiau tunka ir vis daugiau serga tomis ligomis, kuriomis ji lyg ir turėjo nebesirgti atsisakiusi riebalų.
 
Mokslo visuomenė sukaupė daugybę įrodymų, kurie sako jog mes valgome per daug vienos rūšies riebalų ir nepakankamai gauname mums reikalingiausių. Kaip žinome yra trys pagrindinės riebalų rūšys: blogieji prisotintieji, esantys pieno produktuose ir mėsoje, gerieji neprisotintieji, esantys augalų sėklose ir daržovėse ir patys geriausieji mononesotieji, kurie yra šaltavandenėje žuvyje ir alyvuogėse.
 
Reikia pasakyti, jog daugelis iš riebiųjų rūgščių nėra nepakeičiamos. Vienos iš jų tiesiog kenksmingos, o kitos paprasčiausiai kaloringos. Tačiau yra dvi riebiosios rūgštys, kurių, kaip vitaminų organizmas negali pasigaminti ir privalo gauti su maistu. Trūkstant šių rūgščių didėja rizika susirgti vėžiu, širdies ir kraujagyslių ligomis, degeneracinėmis ir uždegiminėmis sąnarių ligomis ir kitais sveikatos sutrikimais.
 
Gerieji riebalai kurie savo sudėtyje turi nepakeičiamųjų riebiųjų rūgščių tai OMEGA 3, OMEGA 6, OMEGA 9. Nors visi šie riebalai laikomi geraisiais, tačiau čia šiuolaikinis žmogus padarė klaidą – riebalai turi būti naudojami subalansuotai, per daug vienos rūšies gerųjų riebalų gali pakenkti lygiai taip pat kaip ir jų trūkumas. Taip atsitiko būtent dabar, mes per daug naudojame omega 6 – rapsų, saulėgrąžų ir kukurūzų aliejaus ir praktiškai nebenaudojame omega 3 – linų sėmenų aliejaus, šaltavandenių žuvų aliejaus. Kad atgauti sveikatą, mes turime atstatyti pusiausvyrą – naudoti papildomai omega 3 riebalų produktus. Į omega 3 riebalų sudėtį įeina dvi svarbiausios nepakeičiamosios riebiosios rūgštys EPA (eikozapentaeno rūgštis)ir DHA (dokozaheksaeno rūgštis) būtent šių rūgščių koncentracija produkte ir parodo kiek jis yra veikmingas. Būtent Reflex kompanijos produktas OMEGA 3 – tai farmacinės kokybės stiprus šių dviejų riebiųjų rūgščių šaltinis, kuris pagal savo sudėties ir kainos santykį pirmauja tarp rinkoje esančių kitų panašių produktų (išskrus receptinius vaistus).
Pagrindiniai sveikatos sutrikimai kurie gali būti sprendžiami naudojant Reflex OMEGA 3 :
  • uždegiminės sąnarių ligos
  • reumatoidinis artritas
  • širdies ir kraujagyslių ligos
  • padidėjęs trigliceridų kiekis kraujyje
  • nutukimas
  • greitas kraujo krešėjimo laikas
  • priešvėžinė profilaktika
  • imuniteto smukimas
Kaip naudoti produktą Omega 3?
Minėtų problemų terapijai naudokite po 1 kapsulę 3 kartus dienoje, kartu su maistu. Kursas ne ilgiau nei vienas mėnuo.
Minėtų problemų profilaktikai naudokite po vieną kapsulę per dieną, kurso trukmė iki trijų mėnesių, po to daroma mažiausiai dviejų mėnesių pertrauka ir vėl galima pakartoti kursą. Naudoti du kursus per metus.
 
Naudojimas sporte:
Sunkiojoje atletikoje, kultūrizme: 2-3 kapsules per dieną su maistu (naudojimas būtinas tiems atletams kurie naudoja sintetinio testosterono produktus, kadangi Omega 3 skystina kraują, taip apsaugo atletus nuo daugelio pavojų)
Lengvojoje atletikoje ir žaidybinėse sporto šakose: kaip papildoma priemonė naudojama po 1 kapsulę kursais po 20 dienų, su 14dienų pertraukomis tarp jų, galima naudoti viso treniruočių sezono metu.
Aerobinės pakraipos sporto šakose (maratonas, triatlonas, dviračių sportas): naudoti po 1kapsulę 2 kartus dienoje, su maistu. Naudoti likus 30 dienų iki varžybų.
Kadangi nepakeičiamos riebiosios rūgštys būtinos normaliam vaisiaus vystymuisi (tačiau didžiausias poreikis yra nuo septinto ir bent tris pirmuosius mėnesius po gimimo), todėl nėščiosios turėtų naudoti po 1 kapsulę per dieną, su maistu viso nėštumo metu.
 
Pastabos: Riebiosios rūgštys skystina kraują, todėl reikėtų atsargiai naudoti kartu su kitais kraują skystinančiai vaistais bei česnako papildais. Nenaudoti moterims menstruacijų metu, bei nutraukti naudojimą likus 3 savaitėms iki planinės operacijos.