NutriAir Sleep inhaliatorius


Gamintojas: NutriAir
Sandėlyje: Turime
Prekės kodas: #56463

9,99 €
Kiekis:
Į krepšelį

Naudokite NutriAir Sleep prieš eidami miegoti ar pailsėti.


Rekomendacijos:

- kvėpuokite 3 sekundes prieš miegą ar netikėtai pabudus;
- kartokite pagal poreikį, rekomenduojama neviršyti 5 inhaliacijų per 1 valandą;
- nesinaudokite vairuodami;
- nerekomenduojama naudoti asmenims jaunesniems nei 18 metų ir nėščiosioms.

Kaip naudoti:

nuimkite apsauginį dangtelį, priglauskite prie lūpų ir įkvėpkite. Įkvėpimo metu įsijungs LED indikatorius, parodantis, kad prietaisas aktyvus. Pasinaudoję prietaisu, uždėkite dangtelį ir įsidėkite į kišenę ar kitą jums patogią vietą. Neviršyti nustatytos rekomenduojamos dozės. Rekomenduojama 3-5 inhaliacijos prieš miegą. Maisto papildas turi būti laikomas vaikams nepasiekiamoje vietoje. Maisto papildas neturėtų būti vartojamas kaip maisto pakaitalas. Laikyti sausoje, vėsioje vietoje.

Sudėtis:

propilenglikolis, augalinis glicerinas, L-teaninas, melatoninas, natūralus pasiflorų ir ramunėlių
mišinys.

KAIP IR KODĖL
PADEDA NUTRIAIR

SLEEP

   Melatoninas: Pagrindinė melatonino funkcija yra kontroliuoti mūsų cirkadinius ritmus – arba biologinį laikrodį. Kai biologinis laikrodis sutrinka, dažnai pasireiškia nemiga. Gero miego pagalbinės priemonės, įskaitant melatoniną, padeda efektyviai valdyti nemigos simptomus, užtikrinant sveiką ir gerą miegą nakties metu.
Įrodymų apie sunkius šalutinius poveikius vartojant melatoniną nėra; dauguma žmonių beveik nepajunta jo vartojimo padarinių, išskyrus nakties metu kai užmigti tampa lengviau. Maža to, vartojant melatoniną, miegas tampa kokybiškesnis ir žmonės dažnai pastebi, kad atsikėlę jie jaučiasi daug žvalesni. Tai yra labai saugus ir efektyvus būdas įveikti nemigą ir vėl mėgautis sveiku miegu.


   Ramunėlių ekstraktas: Ramunelės fitoterapijoje jau seniai žinomos dėl savo švelnių raminamųjų savybių. Yra duomenų, rodančių jog apigeninas (ramunėlėse randamas antioksidacinėmis savybėmis pasižymintis junginys) gali sukelti raminamąjį poveikį paveikdamas tam tikras smegenyse gaminamas chemines medžiagas, susijusias su miego reguliavimu. Nors įrodymai apie galimą miegą gerinantį ramunėlių poveikį yra labai riboti, kai kurie preliminarūs tyrimai parodė, kad vaistažolė gali padėti sukelti mieguistumą. Pavyzdžiui, 2005 metais žurnale “Biological & Pharmaceutical Bulletin” buvo publikuotas straipsnis, kuriame aprašomi bandymai su miego sutrikimų turinčiomis žiurkėmis; tyrimas parodė, jog gydymas naudojant ramunėlių ekstraktą gyvūnams padėjo greičiau užmigti.


   Pasifloros ekstraktas: Pasiflora yra patikimas raminamuoju poveikiu pasižymintis augalas. Daug farmakologinių tyrimų patvirtina raminamąjį pasiflorų poveikį ir naudą sprendžiant trumpalaikio negalėjimo užmigti problemą sveikiems suaugusiesiems, kuriems pasireiškia nedideli miego sutrikimai; taip pat yra duomenų apie naudojimą nerimo gydymui.


Remiantis kai kurių tyrimų išvadomis, galima manyti, kad augalas gali būti naudojamas nerimo sutrikimams gydyti. Klinikiniai tyrimai parodė, kad naudojamas vienas arba kartu su kitomis žolelėmis, pasifloros ekstraktas yra svarbus veiksnys įtampos, nerimo, dirglumo, sukelto atsiradus sunkumams užmigti, fitoterapijoje.


   L-teaninas: L-teaninas yra amino rūgštis, išskiriama iš žaliosios arbatos ir turinti daug įvairių skirtingų savybių; svarbiausia jų – nerimo gydymas. Pagrindinė l-teanino funkcija yra slopinti tam tikrus neurotransmiterius, siekiant sumažinti nerimą ir padidinti dopamino lygį. L-teanino nerimą slopinantis poveikis taip pat pasireiškia ir nakties metu. Jei vakarais jausitės ramesni ir atsipalaidavę, užmigsite greičiau.
Japonijoje buvo atliktas tyrimas su 22 vyrais, iš kurių pusė dirbo dienomis, o kita pusė buvo studentai. Grupei 6 dienas prieš miegą buvo duodamas placebo, o vėliau L-teaninas. Pasibaigus tyrimui, 70% dalyvių po L-teanino vartojimo pranešė apie kokybiškesnį miegą, geresnę nuotaiką prieš užmiegant ir mažesnę tikimybę susapnuoti košmarą. Visa tai be rytinio mieguistumo, kuris gali atsirasti dėl kitų miego gerinimo priemonių.

Komentarai
Rašyti komentarą:

Įvertinimas:

1 2 3 4 5