MELATONINAS MIEGUI IR GERAI SAVIJAUTAI

Maždaug 50–70 milijonų amerikiečių kenčia nuo prasto miego.

Nors tai yra dažna problema, prastas miegas gali turėti rimtų pasekmių.

Prastas miegas gali sumažinti jūsų energiją, sumažinti našumą ir padidinti ligų, pvz., aukšto kraujospūdžio ir diabeto riziką.

Melatoninas yra hormonas, kuris pasako jūsų kūnui, kad atėjo laikas miegoti. Jau senai melatoninas yra žinomas, kaip papildas, padėsiantis užmigti.

 

Kas yra melatoninas?

 

Melatoninas yra jūsų organizme natūraliai gaminamas hormonas. Jį gamina smegenų kankorėžinė liauka, bet taip pat randamas kitose srityse, pvz., akyse, kaulų čiulpuose ir žarnyne. Jis dažnai vadinamas „miego hormonu“, nes melatonino didelis kiekis gali padėti jums užmigti. Vis dėlto, pats melatoninas neužmigdo jūsų. Jis paprasčiausiai leidžia jūsų kūnui žinoti, kad atėjo laikas atsipalaiduoti ir galite užmigti lengviau. Melatoninas taip pat yra galingas antioksidantas, kuris gali suteikti daugybę kitų privalumų. Tiesą sakant, jis gali padėti palaikyti akių sveikatą, gydyti skrandžio opas ir rėmenį, palengvinti spengimą ausyse ir netgi padidinti vyrų augimo hormono kiekį.

 

Kaip vartoti melatoniną?

 

Jei norite išbandyti melatoniną, pradėkite nuo mažesnės dozės. Pavyzdžiui, pradėkite nuo 0,5 mg (500 mcg) arba 1 mg 30 minučių prieš miegą. Jei neatrodo, kad tai padeda jums užmigti, pabandykite padidinti dozę iki 3–5 mg.Rekomenduojamos dozės viršyjimas nepadės jums užmigti greičiau. Tikslas yra rasti mažiausią dozę, kuri padės jums užmigti. Tačiau geriausia vadovautis gamintojo rekomendacijomis.