L-leucino koncentracijos skirtingose proteino rūšyse

L-leucino koncentracijos skirtingose proteino rūšyse
Raumeninis audinys yra suardomas fizinio krūvio metu. Tačiau su poilsiu ir amino rūgštimis iš baltymų, jis atstatomas atgal dar didesnis ir stipresnis. Moksliniai tyrimai atkreipia dėmesį į kai kurį įdomų faktų apie šį procesą, kuriame svarbų vaidmenį vaidina baltymų sintezė.
 
Amino rūgštys gali pakelti baltymų sintezės lygį tik kelioms valandoms ir tik tada, jei baltymai yra suvartojami iš karto po treniruotės. Šis strategiškai labai svarbus laikas gali padidinti bazines baltymų sintezės normas nuo 100% iki 150%. Esminės amino rūgštys, atrodo, yra geriausias pasirinkimas skatinti baltymų sintezę, tačiau vienas iš šakotos grandies amino rūgščių (BCCA) atstovas – L-leucinas, yra geriausias iš geriausių.
 
Tikriausiai dabar kiekvienas galvoja, koks proteinas turi didžiausią šios amino rūgšties koncentraciją? Taigi, L-leucino koncentracija kviečių proteine yra 6,8%, o sojos – 8%. Dar daugiau L-leucino galima rasti kiaušinių proteine, kur šios amino rūgšties koncentracija yra 8,8%. Na, o didžiausia koncentracija yra išrūgų proteine, net 10,9%. Beje, pastarasis proteinas yra taip pat turtingas šaltinis kitų dviejų (BCAA) amino rūgščių L-izoleucino ir L-valino.